Czy muszę się zarejestrować żeby złożyć zamówienie?
Nie, założenie konta nie jest obowiązkowe - można składać zamówienia bez rejestracji i logowania. Mimo to zachęcamy do rejestracji, która daje takie korzyści jak podgląd statusu realizacji zamówień, podgląd historii zakupów, możliwość zgłoszenia zwrotu towaru, brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach, czy możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych.
Jakie są formy dostawy zamówień?
Naszymi partnerami logistycznymi są firmy kurierskie GLS, SCHENKER, RABEN oraz InPost Paczkomat24/7. Każdego dnia roboczego odbierają od nas przesyłki i dbają o dostarczenie ich do Klientów w odpowiednim czasie. Cena dostawy jest uzależniona od wagi zamówienia. Sprawdź aktualny cennik kosztów dostawy.
Dlaczego w koszyku mam doliczoną "usługę cięcia odcinka kablowego"?
Jeśli koszt zamówionego odcinka kabla nie przekracza 900zł brutto, to do każdego takiego odcinka doliczany jest koszt cięcia kabla. Powyżej tej kwoty usługa cięcia odcinka kablowego jest bezpłatna. Dla gotowych odcinków np. 25m, 50m, 75m itp koszt ten nie jest doliczany.
Jak mogę zamówić produkt dostępny “na zamówienie”?
Status dostępności “na zamówienie” oznacza, że aktualnie nie mamy tego produktu na naszym magazynie, ale możemy go sprowadzić od dostawcy w terminie od 2 do 5 dni. W celu zamówienia takiego produktu prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży klikając przycisk ZAPYTAJ O PRODUKT na stronie produktu lub kontaktując się telefonicznie bądź mailowo na sklep@dozi.pl
Jakie są formy płatności za zamówienie?
Za zakupiony towar możesz zapłacić przelewem tradycyjnym lub szybkimi płatnościami internetowymi. Aktualne formy płatności są wymienione na stronie tutaj. Każda z tych form jest w pełni bezpieczna oraz stanowi dowód zakupu dokonanego w sklepie. Nie wysyłamy towaru 'za pobraniem'.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji uzależniony jest od godziny złożenia zamówienia. Wszystkie zamówienia złożone do godz. 13:00 na towar dostępny w naszym magazynie staramy się wysyłać jeszcze tego samego dnia (o ile jest to dzień roboczy), zaś zamówienia złożone po godz. 13:00 - następnego dnia roboczego.
Czy możliwa jest płatność przy odbiorze?
Nie realizujemy wysyłki przesyłek z możliwością płatności przy odbiorze. Zamówienia realizujemy tylko po opłaceniu zamówienia z góry.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Odbiór osobisty nie jest możliwy. Prosimy o wybór jednej z form dostawy wymienionych tutaj
Ile mam dni na zwrot towaru?
Każdy konsument ma 14 dni na zwrot, liczone od daty odebrania przesyłki. Koszt wysyłki zwrotu pokrywa Kupujący. Aby dokonać zwrotu proszę o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie zwroty i reklamacje. Do zwracanego towaru należy dołączyć dokument zakupu oraz formularz odstąpienia od umowy (jeśli nie został wypełniony formularz zwrotu towaru na stronie sklepu), który można pobrać klikając tutaj.
Jak mogę złożyć reklamację?
Klient będący konsumentem ma prawo reklamować produkt w oparciu o rękojmię. W celu uproszczenia i przyśpieszenia procedury reklamacji sugerujemy korzystanie z kontaktu poprzez adres poczty sklep@dozi.pl Więcej informacji można znaleźć na stronie zwroty i reklamacje. Rękojmia jest wyłączona w przypadku przedsiębiorców.
Czy ceny podlegają negocjacji?
Podane na stronie sklepu internetowego ceny są cenami podstawowymi. Oznacza to że podlegają one rabatom i czasowym promocjom. Przy zakupie większej ilości sztuk danego produktu, istnieje możliwość negocjacji ceny. W tym celu prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym biurem obsługi klienta.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.